Veelgestelde vragen over meldpunt bodemkwaliteit - Technisch
Veelgestelde vragen over technische aspecten van het meldpunt.
- Ik heb geen e-mail ontvangen van een nieuwe of gewijzigde melding, hoe kan dat?
- Kan ik grote bestanden uploaden?
- Ik heb geen e-mail met gebruikersnaam, wachtwoord en activeringslink ontvangen, hoe kan dat?
- Wat is een SIKB-bestand?
- Hoe kan ik een account aanvragen?
- Hoe kan ik een subaccount aanvragen?
- Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?
- Hoe kan ik een Omgevingsdienst of Regionale Uitvoeringsdienst (RUD) mandateren?
- Hoe kan ik inzagerecht uitdelen?
- Wat moet ik doen bij een storing van het meldsysteem?
- Ik heb een wens ten aanzien van het meldsysteem, waar moet ik zijn?
- Hoe kan ik een melding uploaden?
- Hoe kan ik een melding importeren?
- Hoe kan ik een vervolgmelding van een bestaand project doen?
- Wat betekent de status 'Concept' bij mijn melding?