Vraagafhandeling geïntegreerd in Informatiepunt Leefomgeving

Gepubliceerd 9 juli 2021

Per 8 juli 2021 vindt de afhandeling van vragen aan Helpdesk Bodem, plaats door het Informatiepunt Leefomgeving (IPLO).  Uw vragen worden nog steeds beantwoord door dezelfde experts, wij leveren dezelfde kennis, en werken nu nog meer geïntegreerd.

Ook de vraagafhandeling van Infomil, Helpdesk Water en Landelijk Asbestvolgsysteem vindt plaats door het IPLO. Het Informatiepunt Leefomgeving is een website en helpdesk (telefoonnummer en webformulier) waar overheden en andere professionele gebruikers terecht kunnen voor informatie en voor vragen over bodem, bouwen, water, milieu en de Omgevingswet, inclusief het digitaal stelsel (DSO). Voor informatie over de huidige wet- en regelgeving kunt u nog terecht bij Bodem+.

De integratie in het IPLO is een belangrijke stap richting de inwerkingtreding van de Omgevingswet. Bezoekers van het Informatiepunt Leefomgeving kunnen vragen stellen via het online contactformulier en krijgen antwoord per mail.