Bodemhelpdesk

De bodemhelpdesk beantwoordt vragen over bodemsanering, -bescherming en -beheer en duurzaam gebruik van de bodem en de ondergrond.

Heeft u een vraag voor de helpdesk? Kijk voor u belt eerst eens verder op de site, bijvoorbeeld tussen de veelgestelde vragen (FAQ). Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag.

Bereikbaarheid

Als u het antwoord niet kunt vinden, dan kunt u via het helpdeskformulier uw vraag doorgeven aan de helpdesk.
U kunt uw vraag ook telefonisch stellen op werkdagen tussen 9:00 en 12:00 uur. Het telefoonnummer is: 088 797 71 02.

Ons streven is om binnen 2 werkdagen uw vraag te beantwoorden. In geval van specialistische vragen of indien afstemming met andere organisaties nodig is kan beantwoording langer duren.

Onze helpdeskmedewerkers verdiepen zich in zo veel als mogelijk verschillende bodemdossiers. Het is mogelijk dat de helpdeskmedewerk(st)er die u aan de lijn krijgt echter niet zelf de specialist is voor het onderdeel van de bodemwet- en regelgeving van uw specifieke bodemvraag. In dat geval raadpleegt hij/zij een deskundige collega. Graag uw begrip hiervoor. 's Middags is de bodemhelpdesk gesloten en benutten wij om digitale en complexe telefonische vragen uit de ochtend af te handelen.

Link

Slim helpdeskformulier


bodemhelpdesk bellen

Jaarverslag helpdesk

In 2016 beantwoordde de helpdesk van Bodem+ meer dan 3.000 vragen. De websitepagina's van Bodem+ werden meer dan 700.000 maal bekeken. Lees meer in het jaarverslag.

De helpdesk is onderdeel van het Informatiepunt Water, Verkeer en Leefomgeving (WVL) van Rijkswaterstaat. Bekijk ook het jaarverslag van het Informatiepunt WVL.