Bodemhelpdesk

De bodemhelpdesk beantwoordt vragen over bodemsanering, -bescherming en -beheer en duurzaam gebruik van de bodem en de ondergrond.

Heeft u een vraag voor de helpdesk? Kijk voor u belt eerst eens verder op de site, bijvoorbeeld tussen de veelgestelde vragen (FAQ). Wellicht vindt u het antwoord op uw vraag.

logo-iploDe afhandeling van vragen aan de helpdesk Bodem vindt plaats door het Informatiepunt Leefomgeving (IPLO). Uw vragen worden beantwoord door dezelfde experts en wij leveren dezelfde kennis.

Digitaal

Als u het antwoord niet kunt vinden, dan kunt u via het helpdeskformulier uw vraag doorgeven aan de helpdesk.

Telefonisch

Telefonisch kunt u uw vraag stellen op 088 797 07 90, op werkdagen van 9:00 – 17:00 uur.

Beantwoording

Ons streven is om binnen 2 werkdagen uw vraag te beantwoorden. In geval van specialistische vragen of als afstemming met andere organisaties nodig is kan beantwoording langer duren.

Onze helpdeskmedewerkers verdiepen zich in zo veel als mogelijk verschillende bodemdossiers. Het is mogelijk dat de helpdeskmedewerk(st)er die u aan de lijn krijgt niet zelf de specialist is voor het onderdeel van de bodemwet- en regelgeving van uw specifieke bodemvraag. In dat geval raadpleegt hij/zij een deskundige collega. Graag uw begrip hiervoor.


bodemhelpdesk bellen

Jaarverslag helpdesk

In 2020 beantwoordde de helpdesk van Bodem+ ruim 3.100 vragen. De websitepagina's van Bodem+ kregen meer dan 1 miljoen paginaweergaven. Lees meer in het jaarverslag (pdf, 494 kB). Bekijk ook het jaarverslag van het Informatiepunt WVL (pdf, 1.3 MB).